Nejčastější otázky a odpovědi


Nemohu se k Vám dovolat na uvedené tel. číslo: +420 283843949?

Z důvodu naší pracovní vytíženosti (obsluha zákazníků, expedice zásilek atd.) je vysoká pravděpodobnost, že se k nám nedovoláte.
Pro komunikaci s námi, využijte prioritně e-mail info@elektro-skalka.cz. Na všechny emaily se snažíme odpovědět jakmile to bude možné. Pokud jste od nás odpověď nedostali, zkontrolujte složku nevyžádané pošty "SPAM", odpověď od nás může na Váš čekat i v této složce.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.

 

Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?
Nevyhovující zboží zakoupené na e-shopu www.sackyvysavace.cz můžete jako spotřebitel bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nevzniká právo v případě zakoupení zboží v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (IČ).
Více informací: Odstoupení od smlouvy
Chci přejít na průvodce odstoupením od smlouvy


Mohu zboží vyměnit za jiné?
Zboží nelze vyměnit, ale můžete jej samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě do 14 dnů od data jeho převzetí. My Vám vrátíme celou částku nazpět a Vy můžete na e-shopu vytvořit objednávku novou. Postupujte dle uvedených informací výše "Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?"


Jak mohu reklamovat vadné zboží v záruční lhůtě?
U spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží. V případě vady výrobku v záruční lhůtě nás o této záležitosti informujte. Vyplňte formulář, který je ke stažení zde a zašlete jej na e-mail: info@elektro-skalka.cz o dalším postupu Vás budeme informovat. Před odesláním nezapomeňte vložit k reklamovanému zboží vyplněný reklamační formulář.

Reklamační řád


Obsah zásilky nesouhlasí s dokladem

Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte prosím nám možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením. Jak postupovat ? Zašlete nám prosím zprávu na e-mail info@elektro-skalka.cz, uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce a my to obratem napravíme.

 

Osobní odběr, výdejní BOX Klapkova 473/33, Praha 8
Pokud máte zájem o jakékoliv zboží z nabídky na e-shopu www.sackyvysavace.cz a chtěli byste si jej vyzvednout osobně, vytvořte na e-shopu objednávku a my po úhradě (kartou on-line, převodem on-line) pro Vás zboží doručíme do samoobslužného výdejního BOXu, který je umístěn na adrese Klapkova 473/33, Praha 8. Z logistických a technických důvodů, objednávku lze uhradit pouze předem on-line převodem (platební brána ThePay) nebo on-line platební kartou (platební brána Comgate a ThePay). Po úhradě objednávky vyčkejte na e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí zásilky.

 

Mohu nakoupit na provozovně Klapkova 473/33 i bez objednávky?
Na provozovně Klapkova 473/33, Praha 8, lze zakoupit zboží i standartním způsobem, jako v běžném kamenném obchodě i bez objednávky, ale nabízený sortiment a ceny oproti e-shopu jsou rozdílné. Stavy skladových zásob bez objednávky nejsou garantovány, externí sklad e-shopu www.sackyvysavace.cz není součástí provozovny.

Uvedené ceny "E-shop cena" v internetovém obchodě www.sackyvysavace.cz jsou platné pouze při objednání prostřednictvím e-shopu. Bez uskutečnění online objednávky, není z technických důvodů možné za uvedenou "internetovou" cenu na provozovně zboží vydat a ani se domáhat této cenové hladiny.


Mohu si zboží objednat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky? 
Tento způsob objednání zboží není možný. Však nákup na e-shopu je velmi rychlý a snadný.


Lze odeslat zásilku do zahraničí?
Zásilky mimo území ČR nezasíláme, přijaté objednávky s doručovací adresou mimo území ČR budou automaticky stornovány.


Aktuální skladové zásoby
Skladové zásoby jsou denně aktualizovány. Fyzický stav nemusí souhlasit v době mezi aktualizacemi. U každého produktu je uveden počet aktuálních skladových zásob a možnost expedice.

Připraveno k okamžitému odeslání - pokud je zboží fyzicky aktuálně skladem, bude odesláno nepozdějí následující pracovní den po dni objednání.
K odběru ve výdejním BOXU, Praha 8, Klapkova 473/33 - uveden den, kdy bude objednávka nejpozději připravena k osobnímu odběru. Snažíme se, abychom pro Vás objednávku připravili k osobnímu odběru ještě týž den.

 

Jak na platbu za objednávku klasickým převodem z banky do banky?
Platbu klasickým převodem z banky do banky lze provést prostřednictvím platební brány ThePay. Při výběru platby v košíku vyberte platbu "On-line platba převodem Thepay". Po dokončení objednávky přejděte na on-line platbu, kde lze vybrat platbu, která Vám vyhovovuje nejvíce. V případě platby převodem z banky do banky klikněte na ikonku "QR kód", dále vyberte bankovní tlačítko QR platba. Po rozkliknutí bankovního tlačítka QR platba Vám budou poskytnuty veškeré informace pro platbu (VS, číslo účtu i QR kód)


Prosíme dbejte na správnost zadání VS který byl poskytnut platební bránou ThePay (nejedná se o číslo objednávky)

V případě, že bude VS zadán nesprávným způsobem, zůstane Vaše objednávka u nás jako neuhrazená a to z důvodu nespárování platby u společnosti ThePay (třetí strana). V případě že byl zadán jiný VS než který byl poskytnut platební bránou, zašlete nám na náš e-mail potvrzení o platbě (PDF, Screen) zároveň s číslem účtu, ze kterého byla platba provedena a my požádáme na podpoře platební brány ThePay o dohledání platby. Bez potvrzení o platbě a požadovaných údajů, nelze platbu dohledat. 

 

Platba on-line kartou nebo on-line převodem se nezdařila?
V případě, že se Vám nepodařilo uhradit objednávku platební kartou nebo on-line převodem přes platební bránu ThePay a to ani po našem upozornění, které zasíláme (SMS/E-mail), vytvořte objednávku novou s jinou platební metodou. Původní neuhrazená objednávka bude stornována.


Potřebuji změnit objednávku
Pokud potřebujete objednávku změnit z důvodu přidání další položky nebo změnit počet kusů, informujte nás na e-mail adrese: info@elektro-skalka.cz. Změnu je možné uskutečnit pouze do doby, než je objednávka vyexpedována! V případě, že je již objednávka vyexpedována a má přidělené číslo přepravce, tak již změny učinit nelze.


Kdy obdržím fakturu za zboží?
Faktura je přiložena ke zboží v zásilce. V případě, že jste fakturu nenašli, napište nám na e-mail adresu: info@elektro-skalka.cz a my Vám obratem zašleme kopii faktury na e-mail.

 



MenuX

MenuX

Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním. Abychom cookies mohli používat, musíte nám to povolit. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.